torsdag 18. november 2010

A short version in norwegian

Björn har bursdag - men holder lavt profil - han ser jo jammen ikke ut som 40 heller,-)



Så her har det vært tidlig familiefrokost og så blir det restaurant i kveld. Som gave ble det masse fint fra barna, squashrakett, kokebok (mere for meg, men det er jo Björn som liker koreansk mat, så han vil nyte godt av den) og en bryllupsnatt i Marina Bay Sands. http://www.marinabaysands.com/



Ellers er det bare å holde styr på alle sine avtaler og events - det er det jeg er - familiekoordinator. Men det er jo i utgangspunkt tett programm med Björns graduationparty (om jeg da må kalle am Dear Master?), bryllup ( jeg blir Mrs. Brodersen), jul, Mias bursdag og kjærkommen besøk fra familien!



Vi har ellers blitt kjent med en frukt som heter "durian" som det ikke er lov å ta med i bussen eller Tbane, fordi den lugter utrolig vondt - samme gjør kjøleskapet -men den smaker egentlig ikke så værst.



Da Mia har vært alene i barnehagen i to dager nå, har jeg vært flink å trent - tredemølle - i godt klimatisert rom;-) og etterpå noen svømmetak i poolen - planen er at dette blir et daglig opplegg!



Livet er herrlig!

1 kommentar:

  1. Du er vel en engel som gir en norsk versjon :-) Gi Bjørn en god klem med de aller beste ønsker for 40-års dagen!! Endelig voksen, eller...

    Det er ganske morsomt med blogging - jeg har blitt helt hekta. Ingen sak for liten, ingen sak for stor.

    Syns du gjør en fantastisk jobb som familiekoordinator og bryllupsplanlegger. Skulle gjerne vært der og delt opplevelsene med dere. Kos dere masse <3

    SvarSlett